HTML

BB Balint-Boston

Hosszas gonodlkodas utan arra jutottam, hogy osszegyujtom emlekeimet, impresszioimat egy blog keretebe. Sokat gondolkodtam, hogy naplo legyen e ezene blog(ebbe inkabb ne is menjunk bele....) de vegul emellett dontottem. Amiket leirok altalaban az en tapasztalataimon alapul, van aminek azonban utana is nezek, leginkabb helyi segitseggel. Vigyazat!!! Szigoruan ekezetmentes!

Friss topikok

  • Fancs007: :) Nagyon jó olvasni! Kiváncsian várom a következő bejegyzést is!!! (2010.07.21. 09:28) Harvard

Linkblog

Napi elmeny: Amerikai muveszet

2010.07.26. 02:19 Firvingi

    Napokban sikerult eljutnom egy szep parkba, ahol elszortan par kortars modern muvesz muveit helyeztek el, teljesen a kornyezetbe agyazva. Gondoltam ebbol megmutatok parat a nagykozonsegnek. Az, hogy ebbol borzongas lesz vagy csodalat, mindenki dontse el...

   Maga az elso kep ket dologert is erdekes. Egyreszt,hogy az egesz gumiabroncsbol van megcsinalva, masreszt en is rajta vagyok, bizonyitva, hogy tenyle az orszagba tartozkodok... Az masodik kep szerintem gyonyoru, masreszt keregbol van, olyan, mintha valaminek a gyokere nott  volna igy. A harmadik kep cime: reflex.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balintboston.blog.hu/api/trackback/id/tr912176303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása