HTML

BB Balint-Boston

Hosszas gonodlkodas utan arra jutottam, hogy osszegyujtom emlekeimet, impresszioimat egy blog keretebe. Sokat gondolkodtam, hogy naplo legyen e ezene blog(ebbe inkabb ne is menjunk bele....) de vegul emellett dontottem. Amiket leirok altalaban az en tapasztalataimon alapul, van aminek azonban utana is nezek, leginkabb helyi segitseggel. Vigyazat!!! Szigoruan ekezetmentes!

Friss topikok

  • Fancs007: :) Nagyon jó olvasni! Kiváncsian várom a következő bejegyzést is!!! (2010.07.21. 09:28) Harvard

Linkblog

Napi elmeny: Chinatown

2010.07.28. 00:44 Firvingi

    Tudom, hogy a rendszeres olvasok eddig egyfajta egyszeri A-B-A-B rimkepszeru valtakozast lathattak az elmenybeszamoloknal es napi elmenyeknel, azonban  egy nagy tervvel altam elo.  Mivel par napja nem nagyon irtam semmit, gondoltam megirom a kozlekedes  bejegyzesem, amit tervem szerint egyben akarom megirni, szemben a szetbontott a tervezett allami es maganszekcios ket reszes verzioval. Sajnos azonban par info meg nem megerositett es ezek kitisztulasa veget kis idonyeres keppen irtam meg ezt. Hamarosan jovok egy nagyonn lelegzetvetelu irassal.

    Addig is a kinai negyed tehat. Egyreszt mikor megneztem Bostont terkepen meg otthon maris szembeotlott es felcsigazott a hely, de emelle ajanlottak is, hogy nezzem meg. Igazabol azonban az ember ugyis belefutott volna, hiszen szo szerint a belvarosban van. Felhokarcolok veszik korba ezt a kis reszet a varosnak, szinte jelezven, hogy elkulonul ez a resz. Magat ezt a tenyt mi sem bizonyitja jobban, hogy a mindenhol a varosban levo Soveregin bank negyed meletti bankfiokjanak a logojan nem csak amerikaiul van kiirva a hely neve, hanem kinaiul is. A kepek gondolom magukert beszelnek, ajanlom mindenkinek, hogy a google mapsba irja be a Boston Chinatown cimet...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balintboston.blog.hu/api/trackback/id/tr882181293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása